Marketing w branży IT – część 1
Działania Public Relations w IT
Anita Kijanka – właścicielka Come Creations Group. Na co dzień wkłada swoje serce w komunikację medialną firm zajmujących się najnowszymi technologiami. O rzeczach skomplikowanych mówi przystępnie w kreatywny sposób. Z wykształcenia doktor nauk społecznych. Fitness oraz wspinaczka górska to sporty w których zatraca się bez reszty. W wolnym czasie pasjonatka życia, rozmów z ludźmi i sztuki. Jej serce skradł Cloude Monet i Auguste Rodin. Marzy o domu we Włoszech. Kocha tworzyć i tą emocją kieruje się w życiu, zarażając wszystkich wokół pozytywną energią.
Pełne BIO: Anita Kijanka na Linkedin
Więcej o Come Creations Group – https://www.comecreationsgroup.pl
Z rozmowy dowiesz się:
1. Czy software house’y w ogóle potrzebują PR-u skoro działają w dobrze rozwijającej się branży?
2. W czym PR może pomóc firmom z branży IT?
3. Co mają wspólnego działania public relations z personal brandingiem?
4. Co mają wspólnego działania public relations z employer brandingiem?
5. Czy branża IT wyróżnia się na tle innych branż pod względem podejścia do PR-u?
6. Na czym polega nowoczesny PR?
7. Od czego należy zacząć prowadząc działania public relations w IT?
8. Jak zorganizować event w branży IT?
Zapisz się do mojego newslettera i nie przegap żadnego odcinka: https://umowywit.pl/#newsletter
Więcej informacji o mnie znajdziesz:
1. https://www.kulickikancelaria.pl
2. https://umowywit.pl
Podcastu możesz posłuchać na Spotify i Spreakerze.